lördag 22 november 2014

Voices from the shadows gratis

Den prisbelönta dokumentären Voices from the shadows går att se gratis på Vimeo några dagar framöver. Den ingår i det läkarmaterial RME har tagit fram. Nu när den är gratis tog jag mig friheten att skicka länken till en på min vårdcentral med påminnelse om att jag redan blivit felbehandlad där, vilket orsakade min bestående försämring 2014, och även om jag inser att det var oavsiktligt är det ju synd om fler patienter ska råka illa ut. Det kändes läskigt att uttrycka det så, men ska vi komma någon vart måste vi ibland tala ur skägget!
 
 
Följ länken, gå in och öppna ett gratis Vimeokonto, gå till filmen och fyll i koden VOICES så försvinner rutan där det står att du ska betala. Du behöver alltså inte fylla i några betalkortsnummer! Svensk text finns om ni är ljudkänsliga som jag, eller har problem med engelskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar